نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی


سازمان نشر محتوا در شبکه های اجتماعی ساختار سازمان تولید و نشر محتوا نه دی هشتاد وهشت محسن فینی زاده 881009.ir

از نظر نویسنده اصلی ترین بخش یک جریان موفق رسانه و محتوای، شیوه و راه نشر آن محتوا است. این بدانیم چه محتوای را در چه زمانی توسط چه کسی در چه بستری با چه شگردی و چه شیبی ، نشر دهیم هنری است، که فقط جریان های محتوای موفق به آن دسترسی دارند.

سازمان نشر در حقیقت رساندن محصول به دست مشتری است با این تفاوت که اینجا مشتری* وجهی پرداخت نمی کند  بلکه زمان و اندیشه و احساسات خود را در اختیار تو قرار میدهد، اینکه تو بتوانیم محصول محتوای خود را به دسترس مخاطب یا مشتری برسانی تا در لیست انتخاب های او قرار بگیری و اینکه بتوانیم با تکنیک ها و تاکتیک های صحیح در بالای این لیست قرار بگیری موضوعی است که در سازمان نشر در مورد آن صحبت میکنیم.
فضای شبکه های اجتماعی مانند فضای حقیقی شهر شاهراه یا بزرگ راه دارند، این شاهراه ها کاربران برتری هستند که ارتباطات زیادی از بالا به پایین یا هم سطح با دیگر کاربران دارند**
در سازمان نشر علا رقم نگاه عمومی که وجود دارد این کاربران برتر نیستند که در شبکه نشر حائز اهمیت هستند بلکه این کاربران فعال یا همان اکتیوست ها هستند  که شاه راه نشر محتوا را در اختیار دارند،

سازمان نشر محتوا در شبکه های اجتماعی ساختار سازمان تولید و نشر محتوا نه دی هشتاد وهشت محسن فینی زاده 881009.ir

 که تعریف ما از اکتیویست با تعریف عمومی کمی متفاوت است، از نظر ما ، اکتیویست کسی است که می تواند مخاطبین سطح بالا، میانی و پایین را در یک موضوع خاص به واکنش مجازی مبتی بر بازنشر یا تولید محتوا مرتبط با موضوع بکشاند.
در حقیقت در یک سازمان نشر که بخواهد موثر عمل کند بایستی ستون فقرات محکمی از اکتیویست ها داشته باشد تا از طریق آنها بتواند محتواهای تولیدی را به صورت موثر نشر دهد.
ارتباط یک سازمان نشر و تولید محتوا با اکتیویست ها از طرق یک مجاری ان هم مسئول هماهنگی بایستی صورت بگیرد و تا حد ممکن در نشر سریع نباید اکتیویست ها و کاربران در گیر زیادی در تولید محتوا داشته باشند بلکه باید تیم تولید محتوا متناسب با هر بستر را با رعایت نکات لازم تولید و از طریق مسئول هماهنگی در اختیار اکتیویست ها قرار بگیرد تا سازمان نشر کمترین دغدغه و درگیری را در تولید داشته باشد.

*در پست های بعدی توضیحات خوبی در مورد  مشتری، مخاطب و دوست خواهیم داد.

** جزییات انواع ارتباط کاربران برتر با دیگر کاربران در پست های بعدی موضوع بحث خواهد بود

نظرات  (۱)

بسیار عالی اطلاعات مفیدی بود
2 2 2 2 2 2 2 2
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی