نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی

انحطاط زمانی اتفاق می افتد که برگه چرک نویس کنفرانس های بی سر و ته ما از بهترین برگه های آمریکای جنوبی باشد ولی دفتر مشق دخترک گل فروش همان دفتر کاهی اول انقلاب...

اگر در جامعه ما مسیر رفاه عمومی به مسیر رفاه خصوصی تبدیل شود.

تب مذاکره با ابر قدرت ها داغ تر از تب پیر زن روستایی باشد.

اگر ثروتمندان از فقرا چپاول کنند-خواه این ثروتمند اشخاص عادی باشند و یا شرکت های کوچک و بزرگ دولتی و نیمه دولتی-

اگر مسئولین کشور ما و شهر ما، 80%شان  فقط در دو منطقه پایتخت زندگی کنند.

اگر مکت خانه رهبر کشورما غیر از زیلوی 20 سال پیش باشد.

بدانید و مطمئن باشد ما هم فرو خواهیم ریخت

اگر منتظر هستیم که با مذاکره با فلان قدرت و فلان قدرت اقتصادمان را درست کنیم، اگر در دلمان و یاحتی در زبانمان مشکلات را به عدم رابطه با فلن استعمار گر و یا فلان کشور زور گو نسبت می دهیم بدانیم و آگاه باشیم ما هم به نوبه خودمان چپ کردیم.

مسیر ما بدون شک از سختی ها و تحریم های چپاول گران و زور گویان می گذرد و این نشانه دشمنی آنها با ماست

همانطور که امام در پیامی در تاریخ 19 فروردین 1359 با اشاره به انتشار خبر دستور کارتر برای پایان روابط سیاسی ایالات متحده با ایران گفته بود:  

ملت شریف ایران خبر قطع رابطه بین آمریکا و ایران را دریافت کردم. اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت بپا‌خاسته برای رهائی خود از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یک چپاولگر عالم‌خوار همیشه به ضرر ملت مظلوم و به‌ نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید دولت آمریکا از ایران است، ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهائی را که قدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه یعنی خاتمه دادن به چپاولگری‌ها کرده اگر جشن بگیرد حق دارد .

ما امیدواریم که نابودی سرسپردگانی مثل سادات و صدام حسین به زودی انجام گیرد. و ملت‌های شریف اسلامی به این انگل‌های خائن آن کنند که ملت ما با محمدرضا خائن کرد و دنبال آن برای آزاد زیستن و به استقلال تمام رسیدن قطع روابط با ابرقدرتها خصوصا آمریکا نمایند.

من کرارا گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.

 شما ای ملت عزیز که برای رضای خداوند متعال با بانگ الله اکبر بر دشمنان خود چیره شدید و آزادی و استقلال را به دست آوردید با اتکاء به خداوند تعالی و حفظ وحدت کلمه مهیا باشید برای رودرروئی دشمنان اسلام و دشمنان مستضعفین شما به خواست خدای تعالی پیروز هستید و بر مشکلات غلبه خواهید کرد صدام حسین که همچون شاه مخلوع چهره قبیح غیراسلامی و انسانی خود را نشان داده و به هدم اسلام و حوزه مقدسه نجف کمر و با علمای اسلام خصوصا حضرت آیت‌الله‌ آقای سید محمد باقر صدر آن کند که رضاخان و محمدرضا پهلوی با علما و روحانیون و سایر طبقات کردند باید بداند که با این اعمال ضد اسلامی گور خودش و رژیم تحمیلی و غیرانسانی و غیر قانونی بعث را با دست خود می‌کند.

ملت شریف عراق شما اخلاف آنان هستید که انگلیس را از عراق راندند به پا خیزید و قبل از آن که این رژیم فاسد همه چیز شما را تباه کند دست جنایتکار او را از کشور اسلامی خود قطع کنید. ای عشایر فرات و دجله همه با همه ملت اتحاد کنید و این ریشه فساد را قبل از آن که فرصت از دست برود قطع و قمع نمائید و برای خدا دفاع از کشور اسلامی خود و از اسلام مقدس نمائید که خدا با شما است ای ارتش عراق اطاعت از این مخالف اسلام و قرآن نکنید و به ملت بگرایید و دست آمریکا را که از آستین صدام بیرون آمده است قطع کنید و بدانید اطاعت از این سفاک مخالفت با خدای متعال است و جزای آن عار و نار است. از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین و کشور ایران را خواستارم.

نگاه امام آنقدر صریح و واضح است که دیگر نمی دانم چرا این مدعیان خط امام جرات حرف زدن به خود را می دهند

و بدانید اگر روزی تحریم ها با کوتاه امدن ما برطرف شود آن روز ، روزی خواهد بود که خدا ما را تحریم خواهد کرد

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی