نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی

یاعلی بن موسی رضا

آقا جان می خواهم با شما ساده صحبت کنم

می خواهم از دل تمام جوان های نه دی با شما صحبت کنم

می خواهنم از بان جوانان بحرین با شما صحبت کنم

می خواهم حرفی را بزنم که راشل کوری می خواست بگوید

می خواهم از بان احمدی روشن با شما حرف بزنم

می خواهم در دل شهید حجاب ، مروه شربینی را با شما بگویم

می خواهم زجه های مادری را برای شما باز گو کنم که هنوز منتظر فرزندش هست

می خواهم حال کودکی راب گویم که در غزه منتظر است تا یک جمله بگویم

می خواهم حرف های گریه رهبر را روز آخر مراسم جدتان امسال برایتان تعریف کنم

می خواهم تابلو نوشته های 99% مردم مستضعف امریکا را تعریف کنم

می خواهم درد آن وبلاگ نویس را بگویم که اوج فریادش یک یادداشت در بک وبلاگ است

می خواهم از مظلومینی بگویم که وقتی اسمشان می آید دل ها می سوزد

می خواهم فلسفه سفر نامه اربعین شعیان از نجف تا کربلا راب گویم

 می خواهم فریاد های مسلمان بوسنی و میانمار را که هنوز به گوش می رسد بگویم

می خواهم حرفهای حبس شده مکه را بازگو کنم

می خواهم نگاه های گنبد مسجد جدتان را تشریح کنم

می خواهم فردا ها همه مردم مظلوم و منتظر جهان را بگویم

می خواهم

آقا جان خوب می دانم که وضع ما برای آنچیزی که می خواهیم خوب نیست

خوب می دانم چه قدر بد هستیم

خوب می دانم لایق ان چیزی که می خواهیم نیستیم

خوب می دانم ما فراموش کاریم

خوب می دانم ما مردمی هستیم که اگر قیمت فلان چیز قدری بالا برود چه حرف ها که نمی زنیم

اما آقا گیریم ما بد، گیریم ما  یزید هستیم ، آقا جان شما به یزید هم امام ش را نشان دادید

پس چرا  پس چرا ما افتاده ایم این گوشه دنیا

آقا جان همه این فریاد ها که گفتم یک حرف را دارد

آن اینکه وقت هست

ما خسته ایم

ما بدیم

ما از بنی اسرائیل هم بدتریم

اما امیدمان به شما خوبان است

برسانید آنچه خداوند در قرآن به مستضعفین وعده آمدنش راداد به خدا قسم ما مستضعف هستیم، هر چند بدیم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی