نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی

این شعر برای نایب امام زمان گفتم ...

تبسمت که ببارد، بهار نزدیک است

"قمر" زمین بگذارید، که یار نزدیک است

من آن رسیده به باغت اگر که خسته شدم

به وقت دیدن رویت قرار نزدیک است

چه خوش به جای جهان گر قرار جان گیرم

شراب و باده بیارید، نگار نزدیک است

اگر که دور شوی از من سر و پا مست

فغان کنم به دو دنیا، اضطرار نزدیک است

خبر که، قمری و بلبل آمدن به مهمانی

چه حاجی به نوشتن هزار نزدیک است

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی