نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی


سلام علیکم

 خدمت مقام معظم رهبری- امام خامنه ای

وقتی به تاریخ نگاه می کنیم همیشه حرکتهای بزرگ و انقلابی به دامان زنانی بزرگ برمیگردد، همان طور که امام فرمودند که سربازان من درگهواره هستند باید در این جمله دقت کرد، این زنان هستند که زودتر از مردان شروع میکنند و کار انها تربیت کودکان داخل گهواره است تا بعدا تبدیل شوند به مردان بزرگی مانند انهایی که دیدیم.

حال در جامعه امروز حجاب و جایگاه این زن از یک سو با حرکت های پنهان و گاها آشکار فمینیستی و از سوی دیگر با حرکتهای سنتی غلط مورد حجمه است چند سوال از محضر شما داشتم:

1-   نظر جناب عالی در مورد تفکیک جنسیتی در محیط دانشگا، کار و... چیست؟ درصورتی که نظر شما موافق است آیا اجبار یبودن آن را مجاز می دانید؟

2-   تا چه حد ساختار فرهنگی کشور  را در موضوع حجاب را مناسب میدانید و آیا نیازی است دانشجویان وجوانان در اصلاح این ساختار وراد شوند؟

3-   بهترین منبع و مانیفست برای بحث حجاب درجهت اصلاح وضعیت ومیل به سوی جامعه ای محجبه را چه می دانید؟ آیا اصلاً منبع تئوریکی برای آن قائل هستید؟

4-   آیا شما وجود زینت را در حجاب می پسندید و یا باهرگونه زینت نمایان مخاف هستید؟

 

در آخر از جناب عالی استدعا دارم  این سوالات به صورت رسمی پاسخ دهید تا انشاالله گره از عملکرد ها و حرکت ها باز شود

 

محسن فینی زاده

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی