نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده

نوشته های محسن فینی زاده

نهِ ده
بایگانی

hپایگاه خبری‌تحلیلی اشراق‌نیوز: سومین نشست از سلسله نشست های فعالان عرصه‌ی سبک زندگی، در ششمین روز از اولین ماه پاییز در کتابخانه‌ی مؤسسه‌ی اشراق با حضور جناب آقای محسن فینی زاده تشکیل شد. ایشان که در طرح‌های فرهنگی و حوزه‌های فعالیت‌های فرهنگی در زمینه‌ی سبک زندگی شهدا فعال بوده‌اند در این نشست به بیان برخی موضوعات پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات خود پرداختند و در طی بحث به مسائل و تجربیات شکل گرفته در این مسیر سخن به میان آوردند.

فرصتی برای آسمانی شدن!

محسن فینی زاده از طرحی می گوید که اهداف آن نزدیک کردن دل‌های کوچک و پاک جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دل‌های دریایی شهدا می باشد. آری طرح آسمانی‌ها ، ایده‌ای که باعث شد تا بسیاری از جوانان کشورمان با شهدا و یاد و خاطره آنان مأنوس شوند. فینی زاده در این نشست چگونگی شکل‌گیری، تیم‌های اجرایی و مدت زمان ادامه‌ی این جریان را برای اعضای اتاق فکر سبک زندگی مؤسسه‌ی اشراق تشریح کرد و بیان داشت که: «در طی برگزاری این طرح بیش از یکصد هزار نفر در این طرح شرکت کردند و میزان جای‌گیری و تاثیرگزاری این طرح را می توان در پست‌هایی که مخاطبین در سایت مجموعه‌ی آسمانی گذاشته‌اند مشاهده نمود.»

وب نه دی هشتاد وهشت

این حرکتی بود که آقا محسن گفتگوی ما از آن به عنوان جنبش و حرکت سایبری خود علیه جنگ روانی فتنه‌ی سال ۱۳۸۸ اسم می برد، او در ادامه‌ی گفتگوی شیرین خود پیرامون تلاش‌های فرهنگی و رسانه‌ای خودشان و دیگر دوستانشان، سایت نه دی هشتادوهشت را به ما معرفی کرد و اجزا و ارکان آن را تشریح نمود. در ادامه‌ی گفتگو، محتوا‌ها و اطلاعاتی که در سایت برای استفاده‌ی مخاطبین و مراجعین قرار داده شده‌بود سخن به میان آمد و روند تولید و شکل گیری هرکدام از آن‌ها توضیح داده شد .

مشق انتظار

آخرین بخش از نشست و این گفتگوی عصر گاهی با برادر عزیزمان جناب فینی زاده، به موضوع طراحی نرم افزار تخصصی و چند رسانه‌ای مشق انتظار رسید که، یکی دیگر از دستاوردهای تلاش‌های فرهنگی آقا محسن و دوستان فعال ایشان در مرکز تخصصی مهدویت قم می باشد. او از این محصول مهدوی به عنوان یکی از تلاش‌های پر ثمر و مفید خود در عرصه‌ی فعالیت های فرهنگی نام می‌برد و آن را نقطه‌ی عطفی در این زمینه می‌داند.

تجربه جهاد فرهنگی

فینی زاده، در لحاظات پایانی این نشست به ارائه‌ی نکات و ویژگی های اقدام فرهنگی در عرصه‌ی رسانه‌ای صحبت کرد و از این مسأله گفت که: «کار رسانه‌ای همان جهاد در عرصه‌ی فرهنگی می باشد، زیرا که طبق گفته‌ی امام خامنه‌ای، این عرصه از آسیب پذیرترین بخش‌های فعالیت های فرهنگی در کشور ما می باشد. لذا ما برای خود رسالت دیده‌ایم تا در این عرصه مشغول به فعالیت شویم »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی